BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 9 October 2012

luahan perasaan..:(



Assalamualaikum…..
Ary nie ak bkn nk tulis pa.
Cma nk luahkan prasaan ja skit..
Klu korang nk komen ke x ke xkisah la..

Xtaw la sb pa 2 3 ary nie…
Byk ja msalah yg blaku kt ak…
Psal BF,psal mber…
Ntah la…

Ak nie jnis pndiam skit..
N ak mmg xpadai nk ambk hti org..
2 sb ak xkisah sgt klu da yg xpuas hti gan ak..
Mgkin 2 mmg pangai aku pn..
                           


Cuma bla ak da msalah..

smua msalah len kuar..
mgkin sb aku slalu pndam msalah2 lpas..
mgkin org xtaw aku da msalah sb aku xpnah nk kongsi msalah aku gan spa2..
mgkin sb 2 jgk korng xpnah tau msalah ak…
mgkin korng anggap ak ne xp’nah da msalah kn..
apa pn ak xp’nah nk slh kn mber2 ak..
klu pn da yg anggap ak nie xpatut da dlm klompok korng..




DAN





bt org yg aku syg slain mak N ayah aku…
sy tau sy bknya perfect utk awk…
sy mmg xpndai nk ambil hti awk…
sjak kita knl..sy slalu timbulkan msalah kt awk..
sy xp’nah fkir prasaan awk…
sy tau awk sygkn sy…
tp sy xp’nah nk ambil brt ttg ksih syg awk dkt sy…



Benar, memaafkan memang tidak mudah..
Memaafkan sedang hati masih berdarah kerana disakiti,
memang sukar sekali..
Apalagi jika yang mengkhianati tidak pernah peduli. .
Tidak pernah menghulur maaf..
Tidak pernah menunjuk kesal..
Malah seakan bergembira..
seolah olah tidak pernah berlaku satu
apa pun kesalahan atas bahunya…


ak cba tnamkan dlam hti ak tuk memaafkan
smua org yg rasa xsnang gan ak..







0 comments: